BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 24 mai 2010

Elementele unei relatii sentimentale

O relatie sentimentala reprezinta o legatura, conexiune, raport, asa cum este explicitata si in DEX (am cautat), la prima citire, la fel cum ar fi logic cu oricare alte lucruri din univers. Insa, pentru o fixare mai buna si o intelegere cat mai usoara atat a mea cat si a celor confuzi cu privire la acest concept, m-am gandit ca ar potrivit sa "storc" din minte cateva caracteristici definitorii a unei relatii sentimentale.
Asa am gasit cateva elemente de care eu cred ca sunt necesare intr-o relatie: iubire, incredere, comunicare, intelegere, devotament, respect, siguranta, implicare, atractie, afectiune, pasiune, dorinta, multumire, fericire, lascivitate, recunostinta, apreciere, etc.

Pacat ca multi le obtin dar le pierd din prostia lui sau a ei. Concentrati mai mult pe ceea ce le lipseste, uita sa se mai bucure pe cele pe care le au. In cazul meu, sper sa nu realizez ca la un interval de timp incep sa pierd cate un element in loc sa-l solidific. Insa, in cazul in care oferi mare parte din acele lucruri si realizezi ca nu ti se intorc in aceiasi maniera, atunci cu tristete poti spune ca nu mai are rost.

Nu vreau sa dezbat cazul meu in public inainte de a-l concretiza in particular, insa odata cu acest post am realizat ca o relatie trebuie sa aiba o temelie buna pentru a te bucura apoi de siguranta constructiei.

2 comentarii:

Monturi Crap spunea...

Ciudat, dar adevarat.

Pumpkin spunea...

E bine de stiut....