BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 5 iunie 2010

Dupa un an,stelele inca stralucesc pe cer

Unele povesti de viata, de dragoste in special, se fac remarcate cand ne asteptam mai putin. Asa s-a intamplat sa fie si la mine. Cu unele din ele. Si sunt mandra de asta. Ultima poveste este cea care m-a invatat ceva mai multe decat ma asteptam initial. La fel de frumos se vedea cerul, ca si asta seara. Like Kingston town baby!
Atunci nu am realizat ca se intamplase un miracol si ca viata mea va lua o intorsatura aparte si un mic rost. Asa ca am privit cu drag si in aceasta seara stelele sclipitoare, gandindu-ma cate s-au mai nascut in tot acest timp, cate au indeplinit dorinte, cate au facut miracole, cate au vegheat pe cei care meritau. Am privit spre una care parca imi facea cu ochiul si mi-am dorit ca noaptea de acum un an sa revina chiar si pentru cateva secunde (care instantaneu venea cu o duzina de alte stari). Banuiesc ca daca voi fi suficient de rabdatoare, se va indeplini.

Niciun comentariu: