BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 6 iunie 2010

Oublier l'amour

Dragostea a fost dintodeauna un concept abstract careia putini au reusit sa-i dea de cap, iar cei mai multi au confundat acest sentiment cu altele apropiate, mintindu-se pe ei insisi.
In fond, ea este mai simpla decat multi isi inchipuie, pentru ca ar avea multe intelesuri, multe carari si mai ales multe suferinte. Asa cum spunea si Taxi: "Dragostea e simpla, doar noi cand ne iubim o complicam." Pe undeva, deep down, aceasta afirmatie se dovedeste adevarata. Dar nu intru in amanunte.
Strict de persoana mea, dragostea probabil va fi mereu un termen de neinteles, la care nici cea mai clara definitie nu m-ar face sa inteleg aceasta stare. In principiu, nu am simtit dragostea niciodata. Poate doar vreo surata de-a ei a fost in preajma in unele clipe la care am zambit, m-am bucurat si am mers mai departe. Poate singura mi-am activat un mecanism prin care sa pot acorda doar o anumita cantitate de sentiment fiecarui personaj cu care ajung sa formez un cuplu. Astfel dupa o perioada de timp, uit ca si cum as fi sters cu un burete.
Astfel am realizat ca singurul lucru care poate conta cu adevarat...este insasi viata cu orice iti rezerva ea. Dragostea, banii, fericirea...sunt elemente aleatorii create de persoane pentru a-si satisface nevoile generale. Uneori cand le avem, ne simti impliniti, alteori tocmai astea ne omoara. O nenorocita de antiteza. Cel mai bine inchid ochii si arat cu degetul spre directia pe care destinul o va alege pentru mine.

2 comentarii:

joe spunea...

Dragostea e ca un melc, it takes it's time. Tu esti prea grabita si agitata pentru ea. Ar trebui s-o iei mai moale, caci tu chiar ar trebui sa fii genul de om care are mare succes in dragoste.

Anonim spunea...

Viata,dragostea ar trebui sa fie simple ,dar din pacate nu sunt.