BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Atunci cand pare la fel dar e altfel

Am creierul ca un burete uscat care asteapta sa descopere putina umezeala sa se poata mari. Asa s-a intamplat si aseara. Persoane noi, locuri noi, ganduri noi, atmosfere noi, artisti noi. In special Beardyman care e genial. Incantata ca am nimerit la un asemenea concert desi nu puteam respira in localul ala mic si inghesuit. Si cate stari imi crease. Inca le am mai am pastrate putin pe undeva. Dar sunt obosita. Am simtit prea nmulte aseara. Regret ca nu le-am putut controla pe unele.
It's morning. Wake up!
Revin la mine. Doar eu. Cu regret.
Pareau atatea la fel, in aceiasi ameteala...dar totusi e complet diferit. The end.

Niciun comentariu: