BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 19 noiembrie 2010

Cand enoriasii se imputineaza

Culmea culmilor cum in asta seara, in camin m-am trezit cu doi musafiri si anume doi martori de-ai lui Iehova, prezentandu-mi o brosura cu rezumatul Bibliei, iar undeva pe spate imi prezenta si o carte pe care as putea s-o achizitionez daca ma atrageau cele citite in prezentare. Si ma intrebam: Ce i-a facut pe acesti oameni sa vina tocmai in caminul Facultatii de arte, mai toti atei si cu o suta de mii in buzunar de care si-ar cumpara tigari, nici decum rezumatul bibliei, sa prezinte o asa porcarie cu asa mare incredere de sine si un zambet larg, stand in fata usii si pologhind diverse iar eu sa-i ascult in loc sa stau pe facebook? :)) Glumesc. Dar totusi...mi se pare de-a dreptul ilogic. Mi-ar fi placut sa umblu si eu cu ei din usa in usa doar ca sa le pot vedea fetele "vecinilor" mei.
Pierdere de vreme dar in fine...Doamne ajuta!

Niciun comentariu: