BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 21 noiembrie 2010

Free...Flow

E ceata...si e drept. Si merg cu o masina inapoi spre casa. Parea dificil de ajuns. Si Guerilla pusese o melodie dementiala.Si s-a rupt filmul.................
N-am inteles de ce s-a intamplat asta tocmai asta seara cand totul decurgea perfect. In fine...senzatia...weird. Dar am ras tot restul drumului. M-am oprit doar cand am realizat ca sunt la gara, aproape de locul inchis al meu.Si am interactionat cu o alta persoana care a furat toata starea pe care n-o mai pot exprima acum si astfel... nu tin pasul cu gandurile asa ca zic pas.
Dar melodia...ea a fost totul asta seara.
She's always a woman to me

Acum e mai bine. M-am racorit. Am revenit. Sunt bine.


Niciun comentariu: