BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 10 aprilie 2009

Cine sunt eu?...


...este intrebarea la care niciodata nu ne gandim,probabil pentru ca ne este frica sa ne descoperim cu adevarat.Nici eu nu am luat in calcul acest aspect daca nu as fi fost intrebata.
Realizez ca analizand posibilitatile acestei intrebari,pot descoperi noi defecte pe care sa le pot schimba (sau nu).
Cine sunt eu?
Sunt toate culorile,zambetele,buna-dispozitie,caldura si luminozitatea trupului,naturaletea,debordanta,voiosia,copilaria strapunsa de maturitate,sunt un artist plastic,sunt indecizia,obraznicia,frustrarea,vulgaritatea perceputa de cei din jur,sunt fata cu influente de baiat,sunt zgomotul rasetelor mele tipatoare,sunt inatractivitatea,nerusinarea,dispretul si egoismul.
Reprezint un amalgam de sentimente schimbatoare la fiecare claxon de masina sau fiecare pieton care ma priveste aparte si se intreaba in sinea lui "Cine sunt eu?".
Fiecare gest,tic,privire,grimasa...reflecta o parte din personalitatea mea.
Sunt ambitia de a-mi atinge idealurile,sunt visarea dn care nu vreau sa ma trezesc,sunt dezamagirea lucrurilor care nu sunt intelese de multi.
Sunt miniona care imprastie energie,dornica mereu sa se afirme si sa atraga prin fieacare respiratie sau cuvant rostit,nu aspectul fizic trecator.
Sunt schimbarea in bine pe care doresc s-o savurez la orice clipa,la orice pas,la orice rasuflare.
In final...sunt tot ce urasc si iubesc la mine.

Un comentariu:

joe spunea...

esti ceea ce faci :)