BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 29 aprilie 2009

Iubita copilarie





Dagga feat. Catalin - Cum am crescut
Asculta mai multe audio Muzica »
Mi-am gasit pozele...pozele de acum multi ani,pozele in care eu eram o mogaldeata de copil caruia fiecare in parte care trecea si ma observa isi spunea probabil in gand:"Vai,ce scumpa e!" asa cum procedez si eu acum cand observ copii mici dupa care ma topesc, fiindu-mi dor dupa acele vremuri in care eram plimbata cu caruciorul si cand mancam "gogosi" de pamant dorindu-mi sa am o viata de adulta si in care lumea sa ma ia in seama.Acum traiesc acele dorinte si ghici ce...FUCK THEM!

Sunt insipide,adesea fara veselie si findu-mi frica de viitorul fragil si intunecat care inca ma asteapta,fiindca asta e doar o parte inca draguta.
Eh,si uite asa...razand la poze si amintindu-mi chjiar si replicile utilizate atunci,poezioara spusa in fata parintilor care isi doresc sa opreasca acea clipa admirandu-si plodul.
Priveam cu nostalgie...o lacrima mi se prelinse pe fata.Mi-e dor.
Ma intreb daca as face lucrurile altfel daca s-ar putea da timpul inapoi.Nu cred.Mi-a placut,cu mici regrete,cam tot.Ma simteam fericita, la vremea aceea,in inconstienta mea inocenta.
Un ecou imi suna si acum in cap cum spunea mama:"Of, ce repede au trecut anii aia!"
Realizez...si vreau sa ma bucur de acest prezent pentru ca asa voi plange si dupa el peste cativa ani.Acum am aptitudinea de a profita de fiecare clipa a tineretii mele ramasa.

Un comentariu:

joe spunea...

E o vrajeala asta cu "o sa plangi mai incolo". E o incurcatura psihologica, incurcatura facuta de oameni simpli prinsi in rutina, care nu au timp sa judece.