BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 14 aprilie 2009

Si daca este acolo de ce nu vine?



Toti ma intreaba cum o mai duc,
Spun ca sunt bine dar nici eu nu stiu pe unde s-o apuc.
Aerul si zgomotul de oras ma relaxeaza...ciudat...
Capul oricum mi-e cufundat...
Cu ganduri ca trebuie sa-l gasesc pe "el",
Umblu de nebuna dar nu-l gasesc defel.
Nici atractie,nici emotie nu mai simt,
De ce doar gandurile negre ma cuprind?
Nepasarea produsa de dobitoci,
Ma face sa spun:"Tu esti altu' ca si ei...ma sufoci!".
Practic un joc efemer,
Nu ma duce nicaieri...
Imi doresc nu stiu..."surprinde-ma!",as spune.
El cu mine sa traim in alta lume.
Nu as avea nevoie de neintelesurile lor.
Vreau doar un strop de dragoste din al lui izvor.
Sa-i simt mana calda langa a mea,
Si sa uit ca imprejurul ar exista.
Clipesc...apoi realizez ca am visat.
Dar daca totusi a fost adevarat?
Dar imi simt mana rece...el nu este.
De ce tocmai din jurul meu lipseste?
Imi impun ganduri pozitive.
Si in curand sper ca va fi bine.

3 comentarii:

joe spunea...

cat de superba e tipa^_^

guffy spunea...

nu ti-am inteles comentariul :-/

joe spunea...

asta zicea o tipa vazandu-ti poza...comentariul meu e link...