BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 17 iulie 2010

17 iulie

S-a terminat... un an de certuri, neintelegeri, nepotriviri, neimpliniri, nelinisti, momente in care m-am simtit nedorita, neimportanta pentru o persoana pentru care credeam ca o cunosc. Am realizat azi cand totul a incetat intre noi. De fel am senzatia ca acest lucru se va repara, dar acum tristetea mea e mai mare stiind ca asta nu se va mai intampla. De ce as mai fi vrut oare daca tot aveam atatea plangeri?
E simplu. Exista un farmec, Poate din greseala m-am lasat prea purtata de el. Personajul a incetat sa mai fie deschis cu sentimentele asa ca pur si simplu m-am trezit stand langa un strain. Si totusi mult l-am mai iubit. Vreau sa nu uite asta in ciudat tampeniilor spuse sau facute in momentele tensionate. Cu dramatismul de rigoare ii voi transmite pe aceasta cale: Au revoir mon amour!

Niciun comentariu: