BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 23 iulie 2010

Closer and closer

Am clipit si apoi brusc am realizat timpul trecut si teama pentru cel ce a ramas. Se apropie poate cel mai important moment din viata mea. O sa-mi amintesc marea din Constanta si voi fugi la ea de fiecare data cand voi avea ocazia. Ea nu se schimba comparativ cu oamenii care se schimba langa tine dar minte la departare, dar macar las niste caractere inghetate in mintea mea de cand mi-erau dragi cu speranta ca le voi regasi oriunde voi ajunge. Imi urez succes pentru ca sunt singura care o poate spune din toata inima.

Niciun comentariu: