BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 5 iulie 2010

Chiar daca....

...TVA-ul a crescut la 24% iar salariile au scazut
...lucrez intr-un loc cate 14 ore iar la sfarsit ma voi trezi cu 3 banuti in buzunar
...de cateva zile ploua in fiecare dimineata, trezindu-ma cu atmosfera aceea deprimanta
...dragostea nu-ti rezerva cele mai frumoase amintiri de povestit nepotilor
...lumea s-a facut mai egoista si fara de incredere chiar si in cei apropiati
...timpul trece mult prea repede trezindu-ma cu unele schimbari prea majore pentru ca mintea mea sa le poata percepe normal
...culorile si muzica nu optimizeaza mereu atmosfera
...telefonul nu mai suna voios decat cu diverse treburi personale
...timpul mi s-a concentrat mai mult asupra gandurilor meschine
...viata nu inseamna numai distractii ci si indatoriri serioase si decizii importante
...am fugit de responsabilitati fiindu-mi frica sa nu ma dezamagesc pe mine insami
...banii sunt putini si nevoile prea mari
...vreau sa realizez prea multe si nu stiu carui lucru sa-i acord intaietate
...azi e luni si o noua saptamana mi se arata curioasa sa aflu ce s-o mai intampla
Chiar daca fiecare cuvant e scris dupa ultimile saptamani de cand nu m-am mai "spovedit" aici, eu tot nu am uitat sa zambesc spre soare si sa-mi inchipui ca voi fi a doua dupa el.

Un comentariu:

Mihai spunea...

dragutza munca ta ...apreciez !