BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 26 iulie 2010

What's done is done

Oricate variante de raspuns ai cauta la anumite probleme care te aduc intr-un amumit stadiu, realizezi ca tot ce mai conteaza e prezentul si prima parte a viitorului tau. Strict. Plat. Fara curbe sau linii frante ca in desen. Discutand cu cineva care vroia sa-si exprime doar un punct de vedere, mi-a reamintit scopurile mele exacte. Lumea din jur e meschina si egoista. Are rost sa mai fiu si eu? Daca voi fi si eu la fel imi va fi mai bine? Am fost destul asa, oare cat de mult ma pot bucura de asta? Oricum ar fi, in orice ordine le-as pune, multe au fost facute si nu mai pot fi sterse. Se scrie un nou capitol. Doar eu se pare. Urasc singuratatea si sa ma lupt cu ea. Sunt dependenta de oamenii care imi ofera o anumita stabilitate prihica. Pacat ca se gasesc putini asa. Acum prezentul meu. Let's see. Nu e prea roz. Sa zicem ca inca nu ma plang. Sper nici ca n-o fac. De vreme ce nu ma mai tine nimic in acest oras, banuiesc ca schimbarea de peisaj va fi una de bun augur. Si asa cum ii spuneam cuiva de la telefon, imi voi lua cea mai draga fiinta ramasa, Sophie si impreuna vom deschide bine ochii la ce va urma in viitor, sperand ca voi face cat mai putine greseli pentru a nu'mi repeta la infinit ca ce e facut e facut. Au totusi si astea o limita. Exista oameni care sper ca imi vor oferi noi sanse si ma vor cunoaste in alte moduri decat au facut-o cei de pana acum. Desi nu vreau sa fiu falsa cu mine insami spunandu-mi ca nu-mi pare rau pentru ce las in urma aici, dar trebuie sa vada si ei asta. Si asta s-ar putea sa mai dureze. Dar cand va ciocani la usa, voi zambi si ma voi purta ca si cum nimic nu s-a intamplat. Sunt putin intepenita dar totusi...
Erase the past, embrace the future.


Un comentariu:

Adrian spunea...

Felicitari pentru munca depusa pe acest site,foarte bine organizat Nehoiu online Marketing Asesinos seriales Directorio web SEO