BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 11 octombrie 2010

Cand mai uit...


Ti s-a intamplat vreodata ca dintr-o simpla clipire sa te poti desprinde de realitate, de real, de ceea ce te inconjoara si sa te transpui intr-un alt "univers" doar pentru ca iti doreai prea mult sa schimbi banalul in care te aflai?
Mie da...
Clipesc...si ma pierd. E atat de simplu si de eficient. Esti relaxat, implinit, cu zambetul pe buze, te simti euforic aproape ca atunci cand descoperi ca te-ai indragostit. Pare imposibil pentru ca-ti inchipui ca intr-o fractiune de secunda nu se pot aduna atatea stari, si mai ales sa le poti vizualiza atat de intens. Sau poate sunt doar eu un caz mai special...sau imi impun sa vad lucrurile alea si atunci chiar le vad. Habr n-am. Nici nu vreau sa incerc un raspuns. Damn, prea multe intrebari pe capul meu aiurea. Noroc ca nu uit sa mai clipesc si sa-mi vizualizez lumea mea mica si perfecta, insorita si iubitoare. Depaseste basmul. Poate ca e doar frumos pentru ca nu trebuie sa controlez starile pe care le intampin zi de zi ci pur si simplu am libertate neconditionata.
C'est magnifique!

Niciun comentariu: