BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 15 octombrie 2010

Pe 15 octombrie

Este cea de-a 288-a zi a calendarului.Potrivit site-ului Wikipedia, se pare ca in aceasta zi s-au nascut vreo 8 scriitori, au avut loc 7 decese printre care si Mata Hari, au avut loc si cateva evenimente, nici unul mai importatnt pentru a fi comentat in mod deosebit si se celebreaza doua sarbatori: Ziua internationala a nevazatorilor Si Ziua mondiala a femeilor din mediul rural. Deci, pe langa toate astea, s-a nimerit sa fie si ziua mea, eu, Alexandra, nereusind pana in prezent sa savarsesc vreun gest maret prin care sa ma fac cunoscuta, aparand astfel pe acea lista ca descoperind vreun nou curent artististic sau contribuind la pacea lumii. Dar am iplinit abia frumoasa varsta de 21 de ani, lucru care ma ajuta pe plan mondial sa ma desfasor in voie pentru ca legea imi va permite asta si cu restul lucrurilor care mai pot fi facute, o sa fiu destul de rabdatoare. Dar nu stiu din ce motiv nu ma simt asa de special ca undeva printre acele personalitati care au ajutat lumea intr-un fel sau altul, apar si eu, cu o steluta in josul paginii, intr-un scris minuscul pe care nimeni nu-l poate deslusi. Oricum, imi inchipui ca 21 de ani e o varsta asezata aproape de mijloc pe o scara imaginara din mintea mea si ca au fost atatea aniversari de care am fost entuziasmata si voi mai fi si ce-i drept, ceva mai putine de care nu am fost, cred ca asta este de fapt a3a, dar stiam aspectul asta cred ca de ceva luni asa ca nu e chiar o noutate, probabil de asta sunt calma si impacata cu ideea si mi se pare o zi complet banala.
Dar totusi...*





15 oct 2010-Alexandra a implinit frumoasa varsta de 21 de ani. La multi ani!

Niciun comentariu: