BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Don't...

Odata cu suflatul in lumanari si cu dorinta pusa, nu prea non conformista ce-i drept, m-am decis ca cei 21 de ani sa-mi schimbe anumite conceptii, perpective si orientari spre lucruri care sa ma bucure mai mult si sa las pentru o vreme trecutul in urma. Pur si simplu trebuia sa fac pasul asta la un moment dat, si se pare ca, la fel ca oricine, am nevoie de un stimulent, de ceva care sa schimbe ceva pentru a schimba tot. Cu asteptarile de rigoare, vreau sa o apuc intr-o directie. Schimbarea orasului a fost primul pas, urmeaza oamenii. Trebuie sa-mi gasesc ceea ce-mi lipseste. Adjudecat!

Télépopmusik - Angel Milk - 01 - Don't Look Back
Asculta mai multe audio diverse

Un comentariu:

Confesiuni pline de imaginatie cu un strop de adevar spunea...

Odata cu implinirea varstei de 21 de ani sper sa ai parte de tot ce e mai bun si mai frumos in viata sa te bucuri de tot ce vrei si ca asteptarile tale sa fie implinite >:D< Good Luck !