BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 27 octombrie 2010

Organic

Sunt unele seri in care doar dormi sau le petreci intr-o amorteala banalafara ca nimic interesant sa se intample si seri (ca aceasta) in care deschizi ochii si dai peste lucruri noi., minunate, de ramai cu gura cascata. Am ajuns la un vernisaj care s-a deschis cu un mic "concert" format din 3 oameni, unul fiind chiar posesorul expozitiei. Partea mai interesanta e genul muzical pe care il abordau. O combinatie de folclor, vintage si new style. Se numeste organic music. Adica un flaut, chitara electrica si cahon (un "instrument bestial din punctul meu de vedere; cautati pe net). Si ce se auzea...suna magnific. Te baga intr-un trip fara sa fi consumat vreo substanta speciala.Pana astazi nu stiam ca se numeste astfel si nici nu auzisem genul asta intr-un asemenea mod unic.M-am chinuit sa gasesc o melodie, dar ca si comentariile lor, stilul e nemaiintalnit, insa am gasit ceva asemanator. Imi pare rau ca nu va pot stransmite starea pe care mi-a creat-o mie dar conta si locul si oamenii si atmosfera. Enjoy it!

Organic Grooves - Banal Reality

Niciun comentariu: