BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 4 februarie 2009

O relatie aparte...

Am vazut la televizor noul clip al trupei Blaxy Girls-Dear mamma si m-a facut sa ma gandesc la relatia mea,mai speciala ce-i drept,cu mama mea.
Mama,care cel mai adesea ar trebui sa fie prima persoana care iti doreste cu adevarat binele si care te iubeste cu suprematie,iar eu cu bucurie pot spune ca am avut parte.Eu am o relatie destul de tacita cu mama pe care cele mai multe persoane,foarte adesea,nu o pot intelege.Imi respect mama desi au fost momente ca in acel clip in care i-am mai facut si rau si poate pe moment nu am realizat efectul actiunilor mele dar apoi,dandu-mi seama de diversele probleme pe care le mai cauzam,constatam ca ma durea sufletul.Pe foarte multi ii aud:"Ce mai vrea si proasta asta de mama de nu ma lasa in pace sa-mi traiesc viata?".Si bun, uneori poate sunt si mai absurde insa am tot incercat sa ma pun in locul ei si sa ii inteleg grija sufocanta fata de singura ei fiica.
As vrea sa se inteleaga ca sunt destul de mare incat sa am propriile mele decizii insa sunt bucuroasa ca o am pe mama care imi poate intari convingerile,imi poate da un sfat sincer oricand si a ma pot plange pe umarul ei fara sa am vreo retinere.Avusesem multe contradictii cu diverse persoane care imi spuneau ca sunt controlata de mama, ca ar vrea sa ma tina langa ea pentru totdeauna.Fals.
Nu e perfecta...si eu sunt foarte constienta ca fac multe greseli.Ea e mama si e responsabilitatea ei ca toate lucrurile, pe toate planurile mele sa se petreaca cat mai bine.Iar eu sunt aici ca s-o iubesc si doar eu o inteleg cu adevarat:D

Acum va rog sa va delectati cu acest videoclip.Chiar imi place. Peace

Niciun comentariu: