BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 7 februarie 2009

Vizualizand...

...la tot ce mi s-a intamplat azi.Fiecare tresarire la gandul ca urmeaza o despartire sau momentul in care eram pusa fata in fata cu persoana langa mi-am petrecut o scurta perioada din viata...toate imi faceau ca inima sa-mi bata de 1000 de ori mai repede si sa ma faca sa ma gandesc dak este alegerea cea mai potrivita.Nu am descoperit raspunsul deocamdata.Posibil sa dureze o vreme pana voi realiza consecintele acestei rupturi.
Orice actiune are si o consecinta...dar sper ca totusi se petrece cu un scop anume, ca in adancul sufletului,chiar daca ma simt dezorientata, lucrurile se vor concretiza si vor lua calea cea mai vesela pentru mine.
Imi neg esecul si faptul ca nu as fii in stare sa-mi iau deciziile cele mai potrivite.
Orice despartire naste o noua oportunitate spre un viitor mai zambitor...optimismul se naste din dorinta de a-ti implini idealurile.
Cert este ca nu voi uita expresia chipului lui la aflarea vestii si nici fiecare bataie de inima a mea cand a trebuit sa rostesc cuvantul "despartire".

Niciun comentariu: