BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 6 februarie 2009

Spirit tanar

Tineretea...o adiere de vant intr-o zi timpurie de primavara in care pasarelele amortite incep sa cante vestind o zi calduroasa.Asa imi imaginez eu tineretea pe care cei mai mult dintre noi o percep doar prin alcool,tutun,droguri,nopti nedormite,muzica bubuind in urechi si alte activitati care iti slabesc organismul fara a-ti da seama.
Eu in schimb am tratat o alta parte a vietii mele de tanara,preocupata de examene,iubiri neimplinite si lipsa banilor...dar care nu s-a mai gandit la toate astea.Pur si simplu am inchis ochii si am inspirat aer caldut si razele mi se prelingeau pe fata.Vantul adia lin si il simteam prin plete.O senzatie de genul nu am mai trait de mult timp.Apoi plimbarea de pe faleza care a fost mai mult decat bine venita si intr-o companie foarte placuta.Valurile se spargeau de stabilopozi si scoateau sunete care iti mangaiau timpanul,copilasi zburdau alaturi de parinti sau bunici ,cazinoul impunator ca intodeauna si nenea care canta la acordeon...toate astea m-au facut sa ma relaxez asa cum nu o mai facusem de mult timp.Imi venea sa alerg pe plaja si sa-mi inmoi picioarele in apasi apoi sa stau sa ma usuc la soare,sa simt intre degete nisipul ud si sa privesc in larg gandindu-ma la atatea clipe fericite pe care le am de tanara care traieste din plin fiecare moment al vietii si fiecare emotie traita alaturi de cineva.
Sunt clipe in viata mea pe care as vrea sa le savurez la infinit...si care sa-mi trezeasca cate o emotie puternica,apoi sa ma trezesc,sa privesc realitatea ...si sa pic iar in visarea mea tinereasca.
Keep your young spirit free.




P!nk-Sober(video)
Vezi mai multe video din Blog »

Niciun comentariu: