BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 24 februarie 2009

Probleme existentiale

Aproape in fiecare zi ma trezesc amortita sa ma duc la facultate.Merg in fiecare zi cu transportul in comun mai ales cu 5-ul vietii pe care il nimeresc mereu full, sau cocalari care isi dau drumul la manele de rage Guta prin tot autobuzul sau cate vreun mos nemultumit de vremurile prezente si cu dor de Ceausescu.
Asa mi-a fost dat sa aud azi o conversatie in autobuz cand ma intorceam de la scoala.Erau doar cateva franturi de injuraturi la adresa "statului hot" pe care le puteam auzi in somnul meu cel leganat in picioare sprijinindu-ma de bara.
Si...acest "revolutionar" care ar fi trebuit doar sa se bucure ca mai poate merge singur pe propriile picioare si fara sa faca pe el ...ce s-a gandit ...sa-ti tina mologolul vietii despre vremurile ceausiste,despre pensii mici si taxe mari,despre Dumnezeu si etc.
Daca imi mai amintesc bine avusese la un moment dat o replica de genu': "Hristos nu da nici macar o flegma pe toti acesti hoti care se cred mari conducatori de stat pentru ca dau atatea legi de kkt"; eram pur si simplu uimita de saltul lui mare intre idei...adica de la simpla nemultumire a conducerii tarii pe care a asociat-o cu credinta.Stiti replica..."Ce om,ce caracter".
Bineinteles ca in strigatele lui mai era si o tanti care se gandise sa-i aprobe din cand in cand teoriile.
Nu am nimic cu ei,e firesc sa fie frustrati pe societate (si pe mine probabil daca nu le ofer locul din autobuz)...in fond, doar vazusem pe la far o gramada de batranei care stateau la coada pentru o portie de mancare si da, vremurile chiar devin din ce in ce mai grele...dar nu inteleg de ce l-a apucat pe ala tocmai la 10 dimineata sa-mi umple mie capul cu idiotenii cand vroiam sa stau si eu mai linistita.
Citez: "Cine zicea ca pe vremea lu' Ceausescu nu se traia bine e un imbecil.Acum toti dorm in Parlament.Idiotii astia nu sunt in stare de nimic.Ne aduc in sapa de lemn." Si probabil s-a mai plans de functia lui inalta pe care a avut-o in tinerete dupa care primeste o pensie de kkt. Sau asta o-i fi auzit-o pe la altu' :-? ca si asa,cand m-am urcat in alt autobuz m-am lovit de aceiasi problema,doar persoanele se schimbasera.
Deci cel mai bun sfat...NU LASATI MOSII SA STEA PE SCAUNELE DE HANDICAPATI CA ALTFEL IESE CIRC.

Niciun comentariu: