BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Frig...

...intr-o-ncapere inchisa,mica,prea aglomerata
tot acel miros greoi de lemn putrezit
si asteptarea e tot mai inceata
-da-mi drumul inauntru, aici ma sufoc!
tremur...muschii imi sunt prea obositi
m-as aseza dar nu mai am loc
cata emotie am strans in suflet
imi scade temperatura secunda dupa secunda
as spune ceva, dar mintea e prea invadata de ganduri aiurea
pe un scaun mic, incomod, privind pe geam
incercand sa comunic, sa ma exprim cat mai corect
nu-mi reuseste...mai bine tac
am mainile reci...le simt degerate.
corp fragil, gata sa lesine de emotie,strans de asteptare
Un gand fugar imi spune: Nu lasa sa te doboare!
Vreau asta! Vocea cui vreau s-o aud acum?
Cate incercari imi sunt permise sa demonstrez ceea ce simt?
Si ce vreau?...Vreau papusi pe sfori
Vreau dragoste ce-mi da fiori
Vreau doar zambete sincere
...si soapte calde la ureche.
Sa scap de frigul asta ce-mi tremura corpul
Sa fie cald si soare si vara inapoi
Sa se transforme unu in doi...
Sa adorm intr-un pat moale
Unde visele nu pot avea scapare
Sa ascult sunetul creionului pe foaie
Si o placuta pe care sa scrie "incercare"
Zi de zi, apasatoare e asteptarea
Maini framantate incalziti-va
Si apucati pe cel cu care doriti sa fugiti
Nu-i dati drumul, altfel nu va privi inapoi
Iar apoi veti ramane iar reci, amputate.
Tremuraturi dureroase ce nu-mi dati pace
Frigul trece cu orice imbratisare dulce.

Trezirea e frumoasa daca vezi ce trebuie




Niciun comentariu: