BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 1 septembrie 2010

Prima dar nu singura zi de septembrie

Prima zi de toamna, o toamna grabita, friguroasa, zburlita si un pic cam neprietenoasa. Tineam sa trag cat mai mult de vara si sa profit cat mai mult de caldura ei, dar timpul isi are rostul lui. Si o data cu aceasta prima zi incepe nelinistea mea.Griji, emotii si multa agitatie sufleteasca...toate mi le aduce septembrie. Imi simt sufletul greu, incarcat de toate ce au fost si vor urma...parca as cara un sac de nisip si nu mai reusesc sa scap de el. Oricum, grijile sunt bune, te ajuta sa te simti viu si da un sens vietii. Sper ca septembrie sa-mi poarte noroc. Ce daca vremea se raceste...caldura vine din interior. Tine-mi pumnii septembrie!

Niciun comentariu: