BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 31 august 2010

Hocus pocus


Oare cate persoane isi imagineaza ca au o bagheta fermecata cu care sa faca vraji si intr-o clipita toate dorintele sa se indeplineasca?
In ultimile zile, oriunde ma duceam imi doream sa se intample cate ceva. Si cu o asa mare intensitate incat ma imaginam un fel de Hermione, care, cu o asa siguranta poate realiza orice vraja posibila. Este greu si dureros sa astepti sa treaca timpul ca sa afli daca anumite sacrificii iti sunt rasplatite, daca vointa cu care ai tratat lucrurile importante este suficienta ca sa ti se indeplineasca toate dorintele. Oare e suficient doar sa crezi din tot sufletul ca acel lucru pe care ti-l doresti se poate implini? Multi ar spune ca asta e tot ce conteaza...dar nu. Sunt atatia factori externi pe care nu-i putem controla. Daca as putea crea papusi dupa asemanarea oamenilor si sa le ghidez, sa-mi pun propria viata pe scena teatrului de papusi si sa respir usurata pentru ca prevad fiecare pas ce va urma. Timpul e prea rau. Trece greu cand esti trist.
Cu bagheta mea invizibila imi creionez viitorul asa cum mi-l doresc. Asta e singura solutie care ma tine treaza.

Niciun comentariu: