BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 8 august 2010

Fara muza



Probabil multi nu inteleg ideea de a avea o muza, o fiinta pentru care cineva simte un atasament aparte si-i ajuta psihicul sa creeze, sa-si imagineze lucruri, sa-i inspire un lucru aparte, Sunt persoane pe care le gasesti greu si este bine sa le pastrezi cat mai mult atunci cand le ai. Eu trec printr-o criza a imaginatiei si creatiei. De cum m-am trezit azi dimineata, am fugit in fata desenului, l-am analizat putin sa vad cum m-ar putea inspira in continuare, am pus mana pe creion si am observat ca parca nu aveam nici macar calmul necesar sa trac o linie curba. Nu am nicio idee... De doua zile admir totul imprejurul meu cu speranta ca vreun element imi va reda dorinta de a desena. Nu stiu ce e cu mine, dar ar fi bine sa descopar repede. Singurul sentiment care ma macina este acela de dezamagire. Sunt dezamagita de mine din toate punctele de vedere. Ma simt degeaba si ca nimic nu-mi merge cum trebuie si ca iau hotarari pe care nu mai sigura ca le pot tine si sunt singura si fara sprijinul moral de care se pare ca am atata nevoie. Ar trebui sa ma adun si sa gasesc o solutie si asta foarte repede pentru ca timpul e pretios, cu sau fara muza mea.

Un comentariu:

Vlad spunea...

i can help.......only if you want