BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 24 august 2010

Cu inima si gandul in acelasi loc


Pentru ca tot nu am somn din cauza mintii agitate, m-am gandit sa mai scriu putin despre ziua de azi cea productiva, pe toate planurile. Chiar daca am petrecut-o in casa, m-am bucurat de creioanele, pensulele si guma care le-am tot tinut in mana astazi. Si intradevar, roadele muncii se cunosc...cel putin pana acum. Well, m-am decis ca frustrarea mea s-o orientez catre pasiunea mea desenul si mai putin spre baieti. Am avut o perioada agitata, din toate punctele de vedere...vor mai urma ingrijorari si emotii si mai mari asa ca este bine sa fac o pauza si sa-mi relaxez mintea cat mai mult. Pentru ca odata cu noi decizii si intamplari, e indicat sa vina si noi schimbari, m-am gandit ca ar fi bine sa "lucrez" putin si la mine. Si pentru ca mi-am tot auzit vorbe cum ca as fi o persoana rea, m-am gandit ca ar trebui schimbat acest lucru. M-am analizat putin mai atent...in multe privinte e adevarat si e un lucru trist. Drept urmare, vreau sa devin mai luptatoare, mai increzatoare in puterile mele, mai dornica de a-mi atinge telurile, mai iubitoare, mai zambitoare, mai optimista, mai atragatoare. mai deschisa la nou. Cred ca si faptul ca m-am gandit la a-mi face o prioritate din asta reprezinta un prim pas. In fond, orice realizare incepe cu o idee de baza.
Ideea ca transmirand o stare de bine ti se va raspunde in aceiasi maniera asemeni unui bumerang. Si daca zilele trecute imi aprinsesem lumanarea pentru "Speranta", asta seara o voi aprinde pentru "Noi inceputuri". Singura, fara cineva alaturi asa cum sunt obisnuita, insa va trebui sa invat sa accept tot ce va urma fara sa mai impart si celorlalti din sentimentele ce apar.
Dar le multumesc baietilor care au contribuit totusi in momentele in care ma simteam singura sau ratacita desi am aflat ca nu ei sunt solutia ideala. Voi incerca sa deschid bine ochii sa-l pot vedea pe cel care merita si-l voi primi cu bratele deschise, pentru ca stiu, iubirea ajuta mult. Desi ma simt ca o marioneta careia i s-au rupt cateva sfori, voi continua sa-mi joc piesa pentru a veseli publicul. "Avand incredere, reusesti multe.":asa mi-au spus cativa.
Acum ma culc relaxata cu vopsea pe degete. E deja maine. Astept sa vad ce se mai intampla.

Niciun comentariu: