BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 13 august 2010

Un moment de relaxare sufleteasca

Se pare ca in ciuda nereusitelor de a-mi indeplini planurile cum le prevazusem, sunt oarecum relaxata sufleteste. Desi sunt atatea ganduri care nu-mi dau pace si nu stiu in ce ordine sa le mai pun dupa importanta, incat nu mi-am mai gasit idei de desen. Trec printr-o criza de ceva timp...am mai povestit asta. Dar sunt destul de bine dispusa si nu vreau sa decad iar intr-o stare proasta, asa ca incerc sa-mi menajez relaxarea cat mai mult posibil. Poate asa, incet-incet vor aparea si lucrurile bune, simple dar importante, care vor puncta la psihicul meu. Inspir o gura de aer fierbinte, ma gandesc ca a mai trecut o zi neproductiva si asta nu e deloc bine, dar sunt bine-dispusa si hotarata sa-mi focalizez gandurile pe ceea ce m-ar putea ajuta. Poate ca nu as vrea sa fie doar asta dar nu am de ales. So...i'm just breathing.

Niciun comentariu: