BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 26 august 2010

Pentru lucrurile care ma fac fericita

Dintodeauna ne-am invatat sa avem idealuri mari, dorinte exorbitante si uneori de neatins...si e un lucru bun, intr-o oarecare masura, este bine sa-ti depasesti conditia intodeauna, dar se pare ca astfel uitam sa ne mai bucuram la lucrurile marunte care ni se petrec zi de zi.
Si eu am dorinte mari si poate vreodata se vor indeplini, daca le voi acorda atentia si efortul necesare, dar pana atunci n-ar trebui sa stau dezamagita ca nu mi se mai intampla nimic bun, ci ar trebui pur si simplu sa deschid mai bine ochii si sa "savurez" mai mult simplele momente care ma bine-dispun. Poate o lectura captivanta din care sa afli lucruri nemaistiute sau o ciocolata pe care nu ai mai gustat-o de mult sau o plimbare mai lunga in care sa redescoperi locuri demult strabatute sau compania cuiva drag sau un cuvant auzit neintentionat sau poate vreun gest copilaresc dar amuzant, toate acestea imi pot imbunatati starea de spirit si pentru ca nu este una tocmai buna, vreau sa vad lucrurile marunte de care sa ma pot bucura. Fericirea e un lucru maresi se obtine greu si asta doar daca vrei. In fond, orice lucru are aceiasi definitie. Sunt asa putine lucruri inconjuratoare care ne opresc din a fi fericiti pe deplin: banii, cariera,jungla de beton, lipsa dragostei...incat ar fi pacat sa nu incercam sa diminuam din aspectele astea pentru a rezista mai mult si intr-un mod ceva mai placut. "Hei! Azi am mancat o inghetata de mar verde. Foarte aromata. Am savurat-o cat mai mult posibil. Juma' de ora m-a facut fericita." Exact la asta m-am gandit. Si de restul nu mi-a mai pasat in acel moment. E o senzatie placuta care din pacate e scurta, dar macar exista.Poate nu-s in cea mai buna conditie acum, dar incerc in fiecare zi sa fiu deasupra liniei de plutire.Asta e tot ce conteaza. Si daca astazi un biet amarat, abia ducandu-si zilele purta cu mandrie o sapca cu mesajul "Don't worry, be happy!" sigur o sa pot si eu.

Niciun comentariu: