BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 14 august 2010

Stele cazatoare si nori in forme de animale

Noaptea are intodeauna farmecul ei. Lipsa de lumina te face sa fi mai indraznet. Cam asa se intampla si la mine. Stiu ca si atunci cand se uita cineva la mine, parca nu ma vede bine pentru ca e intuneric. So...aseara s-a intamplat sa fie una din noptile pe care le ador. Plaja, nisip, cateva valuri, multe stele si nori transformandu-se in diverse forme amuzante. Stelele cazatoare nu apar in fiecare zi. Damn...si ce-am mai repetat dorintele. Mi-am cautat si alesul in stele. Cu literele gasite urmeaza sa descifrez mesajul.
Desi s-a intamplat ceva ciudat. Cred ca am ascuns destul de bine lucrul asta. Existau atatea elemente acolo care ma conduceau intr-o singura directie, Dar o s-o pastrez pentru mine. Sau poate o sa spun la momentul respectiv. Sunt asa melancolica...s-a pastrat de aseara. Abia astept sa mi se indeplineasca dorintele alea. Dar of...trebuie sa astept.

Niciun comentariu: