BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 25 august 2010

Dor si nerabdare pt Sf. Creatza


Pentru cei mai multi care nu stiu ca Sf. Alexandru se sarbatoreste pe 30 august, o zi adusa la un stadiu important de catre mine pentru ca este numele meu. pe care o astept cu nerabdare. In fiecare an am sarbatorit-o mai mult sau mai putin cu fast in functie de buget, anul asta m-am gandit sa o fac pe Sf. Creatza sa fie mai distractiva, voioasa si zambitoare. Exact cum spuneam mai devreme ca m-am decis sa fiu pe propriile puteri. Ma uitam insa la pozele din anii trecuti cu o oarecare tristete, realizand cat de multe s-au schimbat in doar un singur an. Poate se vor mai indrepta unele lucruri, pentru binele nostru, al celor apropiati mie. Am incredere ca Sf. Creatza va repara o parte din lucruri.
Eu sper sa iasa bine. O sa fie un concert Pasarea Colibri deci automat asta o sa ma bine dispuna, la fel ca asta dimineata, ca m-am trezit fredonand melodiile lor. Eu am inceput o zi buna. Sper sa fie si a voatra la fel.

Niciun comentariu: