BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 3 septembrie 2010

O scena cu o fata si un baiat

-Alo?
-Buna.
-Buna.
-Ce faci?
-Mmm...Bine.Tu?
-Bine.P-acasa.
-Aha.
(cateva secunde de liniste)
-Ce mai faci? Ce-ai mai facut intre timp?
-Am facut cateva lucruri. Nu cred ca e cazul sa le insir acum.Tu esti bine?
-Da.Oarecum.
-Hm...Cam nasol asa.
(o alta pauza de liniste)
-Pai nu vrei sa-mi faci o vizita. Mai vorbeam de una alta.
-Hm....(lasand putin suspans) Mi-ar placea.Ok. Ma imbrac, Ajung repede.
-Ok. Te astept.
-Pa.
(Ajunsa fata la destinatie, in fata usii il vede pe baiat stand sobru si serios. Vazandu-l astfel, fata aplica aceiasi metoda. Intra si se aseza pe canapea incercand sa para ca se simte confortabil. In realitate se simtea ca pusa pe jar. S-a uitat un pic imprejur prin camera sa vada daca apare ceva nou. Nu era la o prima vizita in acea casa. Se aseza si el la o oarecare distanta.)
-E frig afara? Eu azi nu am scos nici macar capul pe geam.
-Nu. E bine. Adie doar putin vant de toamna. Am iesit pentru ca vroiam sa imi pun corpul in miscare si sa iau o gura de aer. Ma bucur sa te vad.
(El a incercat sa schiteze un zambet, dar realizand asta, s-a abtinut imediat)
-Si...cu desenul cum mai merge? Ai mai facut ceva?
- Da. Mi-am terminat treaba pe care mi-am propus-o. Mai necesita doar mici retusuri. Nu pot sa spun ca-s pe deplin multumita, sau poate sunt dar am o frica in mine care nu-mi permite sa vizualizez prea bine.
-Pai de ce sa-ti fie frica? Trebuie sa fii sigura pe tine, ca daca pleci din start cu dubii nu e prea ok.
-Da stiu. Incerc sa le controlez, dar s-au adunat multe.
-Adica?Ce s-a adunat?
-Eh...nu stiu daca ar trebui sa povestesc astea tie.
-Pai de ce? Zici ca as fi un strain.
-Nu esti, dar am incetat sa mai fiu asa deschisa cu tine. Ce-i drept, am inceput sa te simt un pic strain. Nu vreau sa dezvolt subiectul asta.
(Astfel au tacut amandoi, fiecare inca mentinandu-si locul.Se uitau unul la celalat cand fiecare privea in alte directii. Fata se gandea daca a facut bine ca a acceptat invitatia si la cum s-ar simti cand aceasta vizita se va incheia. Ura raceala si tot protocolul asta de parca ar fi discutat pentru prima data. El in schimb parea detasat, sigur pe pozitia lui, desi s-ar fi bucurat sa intample ceva care sa sparga bariera aceea a manierelor excesive.Au continuat totusi sa vorbeasca de lucruri fara o prea mare importanta, probabil ca sa lase tacerea sa umple camera. S-ar fi simtit ciudat amandoi.Dupa o vreme ea se uita la ceas si se gandi sa-si anunte plecarea.)
-Eu ar cam trebui sa plec.
-Asa repede? Ai ceva de facut?
-Nu chiar, dar cred ca e bine sa fie doar o vizita scurta. Mi-a facut placere sa te vad. M-a bucurat mult telefonul tau. Ramasesem foarte surprinsa chiar. Poate o sa se mai intalnim.
-Da, poate. Era bine daca profitai de moment.
-Cum adica? Asta am facut. De asta am acceptat sa vin, dar nu mai conteaza.
(Apoi el i-a deschis usa si i-a adresat un "pa" stins.In mintea ei se dadea o lupta de ganduri amestecate cu o melodie de film frantuz)


Un comentariu:

Anonim spunea...

Step one you say we need to talk
He walks you say sit down it's just a talk
He smiles politely back at you
You stare politely right on through
....................................
Between the lines of fear and blame
You begin to wonder why you came