BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 20 septembrie 2010

Pe campul meu cu maci


Chiar daca astazi este o zi innorata, ploioasa, mohorata si trista, eu inchid ochii si-mi desenez propria mea lume. Un spatiu deschis, verde, unde un vant adie incet si mici ganganii zumzaie pela urechi, iar pe alocuri se vad conglomerate de punctulete rosii. Este campul meu pictat intr-un verde crud, iar prin acea iarba deasa sunt ascunsi macii a caror intensitate a culorii e asa puternica incat nu te poti abtine sa nu alergi printre ei. Un deal de unde pot observa toata intinderea locului. Vantul imi aduce o briza usoara de caldura si o mireasma de proaspat, pamant nedescoperit de nimeni...este doar al meu si alerg, alerg cat pot eu de tare, fara limite...campul meu este nemarginit si stiu ca ma pot duce in orice directie, nimic nu-mi sta in cale. E prietenos cu mine si-mi transmite toata energia pozitiva prin culorile si farmecul lui aparte. O mica minune ce ma face sa ma gandesc ca in viata pot exista lucruri care sunt nelimitate de timp si spatiu. Ca macii sunt aceea care m-au primit intre ei, am devenit prietena lor, iar acum stau cu ei in iarba verde si deasa privind rasarituri si apusuri in sir. Desi intodeauna e bine-venita o rasuflare omeneasca. Hai vino!

Un comentariu:

cualeex spunea...

Am gasit-o prin calculator, cred ca am cules-o de la tine de pe blog, imi cer scuze, o sa sterg postarea.