BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 22 septembrie 2010

I made it!

Well in sfarsit lucrurile s-au clarificat. Emotiile s-au terminat. Oficial am fost admisa la UNArte Bucuresti. Toata atentia mea va urma sa se concentreze asupra desenului. Geez...ce-am mai plans de fericire. Dar pe undeva si de tristete. Ceilalalti se pare ca nu vad o parte trista in asa ceva, avand in vedere ca s-a indeplinit marea mea dorinta de a studia ceea ce-mi placea de atatia ani. Dar ma bucur 5 minute apoi ma intristez, apoi iar ma bucur....si se tot repeta.Locuri noi, lume noua, viata noua, viziune noua...toate le voi imbratisa cat de curand, iar trecutul il voi lasa in spate chiar daca a avut parti frumoase dar si sumbre. Tot ce-mi mai doresc momentan este timpul pe care vreau sa-l petrec cat mai frumos cu cei cat mai apropiati mie la acest moment. Hello new life! I'm gonna be an artist!

Niciun comentariu: