BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 9 martie 2009

Avantaje si dezavantaje atunci cand prietena mea cea mai buna este de fapt...un baiat :))

Cred ca nu mai este nicio noutate pentru cei care ma cunosc ca imi place sa fiu inconjurata mai mult de baiati.M-am tot gandit care este motivul pentru care nu-mi place sa stau asa mult in preajma fetelor.Si pe parcurs s-a concretizat aceasta curiozitate a mea.
Astfel, m-am gandit sa-mi fac o lista cu lucrurile bune si mai putin bune atunci cand ai cel mai bun prieten un baiat.In cazul meu cred ca e Ciprian,pentru ca intr-un an de zile de cand ne cunoastem (de curand mi-a amintit el acest lucru), stie mai toata viata mea.Am avut momente in care ne vedeam in fiecare zi si povesteam de diverse,si radeam si stateam la baute si la caterinci despre diversi necunoscuti care ni se pareau funny,etc.Si incet-incet mi-am dat seama ca ma pot baza pe el si ca imi este alaturi indiferent de ce problema intalnesc (cel putin pana acum nu m-a dezamagit).Ce-ti poti dori mai mult de la cineva decatintelegere si compasiune?
Dar nu sunt intodeauna numai parti bune.
De exemplu...o situatie naspa ar fi atunci cand am un iubit destul de posesiv care ar fii destul de gelos pentru ca petrec si-i intartasesc tot lui Cipri.
Totusi,cand vreau sa merg la shopping,oricat de calm ar fi amicul meu, nu ar putea rezista 5 ore pana imi aleg eu o bluza.Desi s-ar putea sa aiba sfaturi mai bune despre felul cum mi-ar sta cu un lucru.
Un alt dezavantaj ar fi atunci cand vrea sa petreaca cateva ore doar cu prietenii lui si exact atunci s-ar putea sa am nevoie de vreun sfat sau bine dispunere,ar trebui sa-l intrerup din activitatea lui.Asta daca am norocul sa-l nimeresc treaz :))
Inca un dezavantaj ar fii acela daca s-ar indragosti de mine.Si la inceput se pare ca am avut aceasca problema care se pare ca s-a concretizat cu timpul.
Tot dezavantaj ar fii atunci cand si prietena mea cea mai buna,Georgiana, s-ar supara ca-i povestesc lui Cipri mai multe decat ii spun ei :))
Alte dezavantaje nu-mi mai vin acum in minte dar oricum sunt mai multe avantaje pentru ca,cel putin amicul meu nu este prefacut,fals,nu-i pasa de parerile celorlalti atunci cand se comporta silly doar pentru a ma inveseli pe mine,nu este fandosit,barfele au alt "gust",putem filozofa fara sens pe diverse teme,pot sa-i plang pe umar sa creada ca sunt o ratata,merge in orice bar chiar daca nu e de fite,nu se plange daca nu-i sta parul bine sau sa-mi povesteasca ce baiat cu bani a mai agatat sau ce tzoale de firma vrea sa-si mai cumpere.
Baietii sunt mai simplii,nu au atatea complexe si nu ma considera o inapoiata doar pentru ca nu gandesc la fel ca ele.
E cel mai bine asa...unii baieti chiar merita efortul de a le fii alaturi atunci cand au si ei probleme.Chiar daca celor mai multe dintre femei, barbatii le dau batai de cap.


Niciun comentariu: