BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 5 martie 2009

Fara noima pentru altii,atat de clar pentru mine

Hm...Câte gânduri şi idei...
Aleargă prin minte asemeneni unor alei...
Dintr-un parc, dezgheţat după atâţi nămeţi
Încercaţi să vă imaginaţi dar nu puteţi...
Să stiţi ce e cu mine;
Ce greu este să mă exprim,
Atunci când timpul nu putem să-l oprim.
Care este cauza?
Vreau o soluţie pentru tot
Vreau doar un strop...
Din a ta speranţă...
Ca o veche romanţă,
Cum pluteam neştiutori
Nu ne păsa...ne simţeam nemuritori.
"Momente frumoase", ar spune doar ce n-au habar...
Că orice fantezie are şi-un final.
Un răsărit de soare...atât aş mai vrea.
Să-mi aducă, alături de el, deşteptarea.
Oare el ce gândeşte?
Este clar...nu mă mai doreste.
Cât de simplu pot să-mi accept o înfrângere .
Asta nu-s eu...mă ştiu o luptătoare.
E mintea mea haină...
Ce fuge de nebună.
Alerg aiurea în cercul meu...
Şi-astept să mă trezească sărutul tău.


Michael Buble - Try A Little Tenderness
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: