BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 8 martie 2009

Inca un "el" la trecut

Postul asta e legat de postul anterior "Ganduri gri" si face referire,din nou,la un baiat la care am reusit sa tin dupa o lunga perioada in care uitasem de acest sentiment.
Ar fi fost toate bune si frumoase daca ar fi durat...Si culmea,stiu ca in sfarsit nu sunt eu vinovata.
Dupa relatia mea fascinanta dar "picanta" pe care am avut-o cu T, momentul de acum era cel mai bine venit in viata mea.Si stiind cate greseli am facut atunci, am vrut ca de aceasta data sa fie de vis.
Wrong.
Se pare ca nici de data asta nu mi-am gasit partenerul care sa aprecieze si sa acopere spatiile lipsa care intervin intr-o relatie.
Dar a fost dezamagitor,neasteptat si ambiguu. Urasc sfarsiturile fara motiv.Urasc persoanele care spun anumite lucruri cu atata siguranta si constati ca este total opus.Urasc nepasarea, mai ales cand incerc sa fie cat mai bine.
O sa incerc sa ma gandesc doar ca, undeva, s-o gasi cineva care sa aprecieze dragalasenia,tandretea si toate dulcegariile pe care must have intr-o relatie.
Si am sa pun un clip funny :D. I deserve to be happy...chiar daca acum visez aiurea :(




Pink - Please don`t leave me
Vezi mai multe video din Muzica »

Niciun comentariu: