BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 2 martie 2009

Ganduri gri

De ce am numit aceasta postare asa?
Pentru ca mi-am asemanat starea din acest moment cu o culoare.Cred ca un pictor isi imagineaza mereu cate un tablou in functie de starea pe care o are.Si am si eu o astfel de imagine...o panza in marime naturala compusa din diverse nuante de gri.Cred ca ar fii mers un peisaj de iarna...asa mi-l imaginez.Frig si pustiu in sufletul meu.Ca atunci cand te plimbi pe faleza intr-o zi cu -20 de grade afara de sunt valurile inghetate si pentru moment te bucuri de imagine ca e inedit dar apoi,frigul iti patrunde in oase si te uiti spre cer asteptand o raza de soare sa te incalzeasca.Cam asa ma simt eu in acest moment.Si imaginatia mea e infinita in acest moment dar as plictisi.
Ma gandesc ca in ultima perioada nu mi-am mai putut exprima feelingurile exact asa sunt sunt ele de fapt.Ma gandesc ca nu e bine sa-mi "vand" chiar asa sufletul...n-ar mai fii niciun farmec in a ma descoperi cineva.
Spun doar ca momentan am o senzatie ca am pierdut ceva la care tineam mult si sunt constienta ca intr-o lume asa mare nu-l voi mai gasi...incerc sa-l caut in speranta ca poate il voi gasi in locul in care banui ca l-am ratacit sau pierdut...dar realizez "rece" ca ne-lmai pt recapata.Cateva secunde tot analizez actiunea pierderii acelui obiect...ma gandesc ca poate in final imi suna un "trinc" in cap cum ca am o idee pe unde ar fi ...si sunt pierduta in spatiu.Apoi o persoana de langa mine imi intrerupe gandurile vorbindu-mi despre vreun film care i se parea interesant sau mai stiu eu ce.
Dar eu am in cap doar ideea mea...deslusirea obiectului pierdut.Culoarea mea de gri.
De ce tocmai gri?
Gandeste-te...negrul simbolizeaza moartea,doliul...ar fii fost preadramatic sa fie acela.Albastrul este o culoare rece dar toata lumea o compara cu cerul sau marea...e linistitor.Restul culorilor secundare sau complementare sunt calde,iti creaza o stare de stare de buna-dispozitie.
Insa GRI-ul.E compusul unor non-culori(alb si negru)...iti dau starea de depresie si de pustiu.Ca si cum te inchisi in tine si incerci sa scapi de acea culoare..dar indiferent de imprejurari...gri-ul predomina.
E sufocant,depresiv,deznadajduit,trist,singuratic,pesimist,tacut.

Asa e GRI-ul.Asa sunt EU.




Poets of the Fall-The beautiful ones
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: