BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 22 martie 2009

Foc si dans

Aseara am fost invitata,impreuna cu alti cativa prieteni,la un eveniment undeva in Mangalia.Initial nu am stiut exact unde ma duc,aveam doar incredere in persoana care ne conducea acolo.Am ajuns la un hotel si ne-am invartit vreo 3 ore pe acolo asteptand sa se intample ceva.Din cand in cand mai apareau studenti de prin toate colturile lumii si era destul de interesant sa auzi un coctail de dialecte.Ideea e ca noi venisem ca sa petrecem deci am venit destul de aranjate.Abia apoi am aflat ca toata agitatia va fi pe plaja in jurul unui foc.
Si ca sa interanctionam mai bine cu strainii...fiecare aducea o bautura alcoolica specifica tarii lui.
Bineinteles ca eram curioasa sa degust si eu si sunt si sociabila asa ca era momentul potrivit pentru a si conversa cu ei.Dupa cateva guri de lichior de menta,de migdale si nu stiu ce bitter de Polonia, se pare ca nu ma mai deranjau nici tocurile care mi se afundau in nisip sau faptul ca imi degerasera picioarele.M-am bucurat doar de caldura degajata de foc si am cantat si sarit si am facut trenuletul si am ras de japonezii care erau cam antitalent la dans.
Si daca ar fii fost dupa mine as fii stat pana in zori,topaind in jurul focului asemeni unui trib de aborigeni :))
Unele momente sunt incomparabile.Frumoasa experienta.

Un comentariu:

joe spunea...

suna super misto