BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 20 martie 2009

Cateva din filmele care trebuie sa le vad

Cred ca 90% din cei care ma cunosc stiu ca una din obsesiile mele principale este cinematografia si ca mereu trebuie sa fiu la curent cu tot ce apare pe "piata".
Asa ca m-am gandit sa dau un search sa aflu cu ce sa-mi mai delectez ochii in viitorul apropiat.
Iata cateva titluri:

WHATCHMAN


I LOVE YOU,MAN


FIRED UP


THE INTERNATIONAL


THE LAST HOUSE ON THE LEFT


17 AGAIN


THE UNINVITED


FRIDAY THE 13TH


HE'S JUST NOT THAT INTO YOU


THE UNBORN

Cam astea ar fi pentru inceput.Cred ca imi trebuie cam 3 zile sa le vad.Asta daca pun in calcul si iesirile.As putea sa am o premiera si sa le straduiesc sa le vad pe toate intr-o zi :D Ar fi un terci de actiuni in capul meu dar cred ca ar fi interesant.Totul e in functie de stare.Imi doresc o vizionare placuta :)

Niciun comentariu: