BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 23 martie 2009

Savurand consistenta inghetata a cuvintelor

Am redescoperit o lume de mult uitata de mine din cauza rutinei de zi cu zi...dar care mi-a reamintit ca este necesar sa mai traversezi intr-o lume numita lectura.Mi-am hranit imaginatia cu o carte numita ostentativ "Luni de fiere" de Pascal Bruckner.
Abia azi m-am apucat de ea...parca un fir invizibil m-a tras pana la biblioteca unde m-am cufundant intre carti si aceasta mi-a atras atentia.Vroiam ceva in care sa ma pot transpune.O carte aparent de dragoste intre un el si-o ea care isi schimba cursul catre un alt barbat care isi poveste idila.Asa am priceput toate ideile principale pe care pot sa le desprind si toate detaliile transcrise care te fac sa isi imaginezi cu cat sentiment isi pot exprima unii simpla poveste de amor.Mereu m-am gandit si eu la detaliile insignifiante care m-au marcat mai mult intr-o relatie si as fii vrut ca partenerul sa analizeze fiecare detaliu al meu sau a actiunilor care se intampla intre noi fara sa i se para o piedere de timp ci doar pentru "a da iubirii noastre un mic parfum de clandestitate".
Ne ascundem sentimentele si pierdem istoria lui "te iubesc" considerand ca este ceva supraestimat.Fiecare persoana de care am fost atrasa "o respiram ca pe un luxos magazin de matasuri care imprastia parfumuri bogate si tari".
"Ma leg mai ales de fiintele care n-au nevoie de mine si pe care deodata le inlantui prin cea mai puternica legatura...Sunt gata sa dau totul cui nu cere nimic,dar nu vreau sa cedez nimic cui asteapta totul de la celalalt."
"A iubi inseamna sa-i dau celuilalt,cu propriul meu consimtamant,o putere infinita asupra mea."
Este un paradox cat de diferit poti gandi despre iubire atunci cand esti indragostit si apoi cand esti dezamagit.Cum pot sa neg un asemenea sentiment,acei fluturi care zboara bezmetic prin stomac,acele picioare inmuiate cand il zaresc,acele clipe care trec greu atunci cand nu sunt cu el,acea invidie cand o alta fata doar ii arunca o privire?
"Dragostea inseamna evident doua solitudini care se imperecheaza ca sa creeze o neintelegere...Inceputul unei legaturi isi imprima stilul asupra a tot ceea va urma:clipa magica asupra careia vorbele amantilor vor reveni neostenit pentru a povesti pana la tocire dulceata primelor zile.De fapt,primul contact se afla de partea sperantei,el repune pe linia de plutire visul nebunesc al unei iubiri autentice,definitive."
Ma urasc crezand intr-o carte in care personajele isi traiesc minunata poveste care e doar o feerie,un miraj a tot ce ne dorim multi dintre noi. Este trist cum totul se naruie intr-o secunda sau ca imaginea pe care o aveam,speranta care imi incoltea in minte era doar un stimul al creierului meu naiv.
"A se iubi inseamna a aduce fara incetare dictionarul la zi in numele unei aceleiasi libertati de a fi impreuna pentru a fi prosti cu toata nevinovatia."
Intr-un final...vreau doar sa-mi impun sictirul si dezinteresul fata de barbati care nu sunt decat rezultatul unui esec sentimental si din care ramane doar gustul pentru frivolitate.





luni de fiere
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: