BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 7 iunie 2009

Ciocolata si viermii

Pentru cei curiosi de ideea numelui blogului meu, povestea nu este foarte complicata.Desi poate daca as fi detaliat mai bine gandul de la care am plecat, poate s-ar fi inteles mai bine obsestia...Pentru ciocolata, nu viermi :D
Stii ca atunci cand ti se interzice ceva mai tare, cu atat ti-l doresti mai mult.Aceasta teorie se aplica si la mine.Totusi nu mi se interzice consumul de ciocolata,dar imi progoaca alergii.Consumata in cantitati mai mari decat in medie la o persoana normala, bucurandu-se de libertatea de a nu acumula greutate corporala, ciocolata consumata pe nerasuflate de mine in persoana, ma face deseori sa par nemancata de luni.Mda...inteleg ca nu e tocmai placut cateodata, sau depinde cum priveste fiecare situatia, insa ficare ramane cu impresia lui iar eu raman cu gustul acela magnific si cremos.
Si bun...trebuia sa pun cumva in valoare acest aspect.Probabil tocmai cand savuram o ciocolata, am facut ochii mici de placere si privind spre blogul meu, am observat toate literele adunate in cuvinte care semanau cu niste viermi gata sa se tarasca la o cursa.
De fapt, asa este si cititul.Fiecare adunatura de litere care se concretizeaza in cuvinte,formand atatea propozitii care iti ofera un camp larg de vizualizare spre ceea ce debitez eu aici mereu.
De acum inainte, incercati sa aveti o ciocolata langa voi si sa o savurati in timp ce cititi blogul.Daca mai aveti si-un ceai cald pe langa in care sa inmuiati ciocolata prin care sa-i puteti vedea finetea topindu-se, o sa intelegi senzatia orgasmica care te incearca.Nu degeaba era numit afrodisiac (mai tarziu a fost dezmintit acest titlu adus, dar are totusi atatea calitati care nu o pot fac sa-si piarda aceasta caracteristica).
What can i say more?...I'm a chocolate addicted.I'm proud of it...Enjoy! :)

Niciun comentariu: