BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 12 iunie 2009

Neintrerupt

"Credeam ca ma atingi ma furai am uitat fiecare nume acum noi doi ne pierdem in alta lume ea se cauta in alte imbratisari alte maini alte scapari de uzual de iubire degeaba zic ca te-am iubit te-ai umplut de furie si ai clipit ai fugit cafeaua scoate aburi dupa aburi zaharul ma indeamna sa fug dupa tine acum pot doar sa indur frig ura dragoste caldura picaturi calzi cazute in palma era cola ta goala eram in fiecare seara mana ta o cauta pe a mea eu ma loveam de palme descrise acum descriu privirea ta sumbra vroiam sa prind o raza de soare sa-ti luminez calea nu vroiam decat sa-ti arat schimbarea n-ai vrut ai inchis usa m-am ascuns sub patura iti caut privirea prin pat iti gasesc ochii goi e cald acum cad in genunchi e frig dupa amintiri raman sa strig fug de tine te privesc te iubesc te urasc iar te iubesc acum nu-i tarziu ai ars becul lasa-ma sa-mi inec in mare spumele spune-le tuturor ca am pierdut spune-le sa nu planga ca am crescut dragostea are un scop sa-si gaseasca un scop iubirea nu-i un joc nu stiu sa iubesc iau cuminte loc priveste-mi ochi arsi priveste-mi obraji falsi si spune-mi cu ce-ai ramas simtemi ultimul glas ultimul fum ultimul pas ramai sa privesti frunze calatoare eu caut in tine iubiri amagitoare ramanem sa iubim aere vechi solitare acum te caut greu de inteles nu imi spune inca adio asta-i ultimul meu vers."

Niciun comentariu: