BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 3 iunie 2009

De ce ne trebuie dependenta?

Nisip purtat de vant- Animal X

De generatii intregi se stie ca lumea a simtit nevoia sa fie dependenta de ceva, altfel viata ar fi prea monotona.Unii sunt dependenti de nicotina,altii de alcool,altii de coca-cola,calculator,televizor,telefon mobil,make-up,zambete,plimbari,scris,cantat,animale,autoturism,culori,sunete,etc.
Fiecare din noi avem cate un moment care ne marcheaza si pe care dorim sa-l tot repetam, sau avem cate un obicei de care nu mai putem scapa.Rau sau bun, o dependenta face parte din viata noastra de zi cu zi.O caram dupa noi,impovorandu-n sau bucurandu-ne de ea.
Si in cazul meu exista cateva, este firesc.Printre ciocolata(dulciuri in general) si branza topita(lactate)...se numara unul mai greu de achizitionat si acela este...afectiunea.Sau mai bine zis, o dependenta fata de cei din jurul meu care imi creaza o stare de bine, de voiosie, de ras, de plans pe umar, s.a.m.d.
Se stie ca atunci cand le ai nu stii ca le ai si nu realizezi ca este o dependenta pana nu o pierzi.Atat de simpla este si explicatia mea.M-am bucurat de ea atata vreme fara sa realizez ce ma bucura de fapt,apoi incet-incet s-a pierdut.Mi-am zis ca-s doar parti trecatoare.Practic m-am cam mintit.Dar oricine trece prin momente de amagire proprie.Si asta poate reprezenta tot o dependenta.
Oricum,in ultimele zile m-am gandit mult la aceasta lipsa care s-a accentuat tot mai mult si obisnuita sa primesc oricand,orice...devine cam greu sa nu am parte de afectiunea dorita la comanda.Bun, sa zicem ca as avea rabdare...Cat ar trebui sa o astept?
Orice dorinta are nevoie de un timp de asteptare.Si dupa ce se termina sau nu mai pot? Ce fac?
Sa zicem ca acum sunt la un level 6 din 10 ...deci este inca suportabil sentimentul asta.
Va tin la curent cand creste si poate intre timp ma avutati in vreun fel.

Niciun comentariu: