BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

miercuri, 17 iunie 2009

O persoana mai buna?!


ozzy - changes

De cele mai mult ori m-am dezapreciat.M-am vazut in toate modurile posibile, probabil pentru ca si cei din jur m-au catalogat, fiecare cum a crezut, incat eu nu mai stiam de care fel apartin.
Dupa imaginea mea de fata egoista de care dadeam impresia adesea, am inceput sa cred ca acest "look" s-a mai schimbat putin.Am dat upgrade la o noua personalitate a mea ca sa vad ce efecte benefice pot exista asupra mea si celorlalti.Vedeti...inca de acum se poate observa ca i-am inclus si pe ceilalti in tema, lucru rar facut pana acum.Deci ma gandesc mai mult la cei care graviteaza in jurul meu si la ce reactii pot aparea de la atitudinea mea.Asemeni unui prospect al unui medicament in care apar si contraindicatiile.Cum sa vezi un lucru rau si sa-l transformi in ceva bun.
Nu vreau sa dezbat tema pe larg...s-ar face un roman, dar tind sa cred ca de 1 an am inceput sa pun cu liniuta in minte, concluziile principale traite in viata mea si schimbarile majore de care am nevoie pentru a ma bucura complet de simpatia celorlalti si de a-i accepta mai usor in viata mea si de a-i analiza mai atent,gandind putin si prin prisma lor.
It's good to have a change.

Niciun comentariu: