BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 8 iunie 2009

Ciudate contraste



Vama Veche De Ce

Mi-e frig...mi-e cald....
Imi amintesc de cineva,apoi il uit.
Vreau sa stau linistita...vreau sa sar pana la cer.
Incerc sa adorm...am insomnie.
Cersesc afectiune...resping orice forma de viata.
Zbor...apoi cad la pamant.
Rad sau plang, nici eu nu mai stiu.
Combin clasicul cu noul...
Vad cateodata culori cand totul este gri.
O iubire hranita cu ura.
Cate vreau cateodata, alteori nu cer nimic.
Nu stiu nici eu ce mai fac, deci nu intreba...
Deci ce vreau de fapt? Cine imi poate raspunde cand nici macar eu nu stiu?
Am adunate in stomac prea multe stari pe care imi vine sa le vomit.
Am unele asteptari pe care nici nu stiu de ce le am.
Si-mi doresc cateodata sa fie mai racoare atunci cand este prea cald.
Acum dupa ce am adunat tot soarele in mine
Ma gandesc ca totusi nu-i suficient...
Sunt uneori prea dornica sa acumulez rezolvari
Si alteori prea obosita sa pot raspunde chiar si la o intrebare.

Niciun comentariu: