BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 26 iunie 2009

Spicy day

Nici prin cap nu imi trecea ca o sa trec prin atatea stari astazi avand in vedere ca am avut o trezire tarzie.M-am dezlantuit putin la trezire dupa o cafea cu lapte in prezenta unei companii feminine si pe fundalo muzica vibranta, ca asa e firesc sa se inceapa ziua, apoi m-am pus pe umblat prin caldura sufocanta.Un cinema care a gazduit doar un sfert din sala, iar eu cu partenerul in suspansul unui film romanesc care recunosc...si-a meritat aplauzele pe deplin.Hohote de ras (desi unele pareau de plans) rasunau din diverse colturi.Totusi,prea multe rasete ciudate la un loc pot deveni destul de enervante.Dar trecand peste...concluzia: Doar un om maret ar fi putut crea o asemenea capodopera.(ar trebui sa ma incred mai mult in aceste spuse ca poate ma vor ajuta si pe mine).

Si bun...dupa 2 ore de stat pe scaun trebuia sa ne dezmortim putin si cum mai bine decat la concert?
Am incercat sa tin ritmul palmelor cu cei de la Compact si chiar am ramas surprinsa ca auzisem de mai multe piese decat imi imaginasem eu.Pentru o masa destul de mica de oameni,atmosfera se pare ca s-a creat.
De cum s-a terminat, un infierbantat am gastii cauta nitel scandal, ma bucuram totusi daca as fi avut parte de inca un spectacol.Si se pare ca l-am si primit la mine in cartier, cand m-am trezit cu unu gata sa ma ia la omor.Pentru cei ingrijorati...tin sa spun ca am scapat destul de ieftin avand in vedere peste ce puscarias am putut sa dau.Desi imi doream capul lui pe o tava de argint la acel punct culminant, deznodamantul m-a facut sa constat problemele in care ma pot implica mai tarziu.Si nu am fata de viitoare puscariasa, asta e clar.
Eh...lumea se imparte in care mai de care, doar ca e bine ca fiecare sa-si pastreze partea lui.Asta se pare ca voi incerca sa fac si eu pe viitor.

Parazitii-Valoarea Unei Vieti

Niciun comentariu: