BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 23 iunie 2009

Timpul in loc / deloc

Lasa-ma sa-mi mai intind mana firava catre tine
O soapta ce tot zboara nu-i doar o amintire
Inchipuie-ti pustiul plin vazandu-ma doar pe mine
Si nu te sfii...indrazneste sa ma vezi ca la inceput.
Doreste-ti sa savurezi in nestire al meu sarut.
O rana facuta pe inima se cicatrizeaza
La urechea mea atenta, te rog fredoneaza
Daca nu trupul, atunci spiritul meu se va infiora
Daca nu simtul, atunci timpul se va bucura.
Atatea obsesii care ma incearca zi de zi
Tu ma cunosti, sunt sigura ca le poti citi.
Spune-mi tu licoare a nefericirii
Cum poti trece prin mine fara a ma privi?
Caut antidotul ca sa mai zambesc o data
Doar nu-mi spune ca exista "niciodata".
Ma imbat cu o mare de visare
Si orice silueta e o noua renegare.
Mai astept putin,poate ma vei cauta,
Sub un cer senin ploaia o vom astepta.

Niciun comentariu: