BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 15 iunie 2009

Intristare si suspin...

...in forma neagra,lacrimoasa si urlete de durere, asa se putea prezenta momentul de azi la care am asistat.Zeci de fete scorojite si ridate de timp,cu batice sau bentite negre,cu o cruce gravata carata de un "cetatean turmentat",cu flori in numar par,cu voci plapande rostind "Condoleante".
Si totusi exista bucuri revederii celor uitati,reintalniti prin aceasta nenorocire,babe care se plang de reomatism in loc sa planga mortul,care comenteaza ca vecinul a luat mai multa coliva si care se mira de copiii care au crescut de parca timpul n-ar fi fost firesc si pentru ei.
Dar trecand peste toate aceste detalii,era de asteptat ca o sa intalnesc lume obosita de la priveghiul de 3 zile si toate pregatirile pentru a pomenii raposata,era firesc ca de la atata descarcare emotionala si de la canicula sa mai existe si cate un lesinat si bineinteles,firesc era si mirosul de tamaie pe care il inhalai.Apoi venea trezirea cruda la realitate.Te pui in postura celor suferinzi,ramas singur,dezorientat,toata multimea care nu ti-ar intelege necazul pe deplin si brusc apare o lacrima.Mi-am dat seama ca mama nu o sa fie mereu langa mine asa ca am pupat-o de cate ori aveam ocazia s-o prind pe langa mine.
La final,intorcandu-ne de la groapa vesnica,mi-am asteptat randul pentru a gusta putin din bucate apoi incet-incet am parasit spatiul lugubru lasand vorba revederii barbatului ramas fara sotia lui iubita.
Insa multa vreme pe buzele lui vor fi rostite cuvintele:"Am ramas singur...Ce ma voi face fara ea..."

Niciun comentariu: