BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 22 mai 2009

Agitatie

Promotii...asta e jobul de ultima ora.6 ore de stat in picioare in spatele unei cutii de carton cu un afisaj pe care scrie Adidas.Imi spun speech-ul si zambesc pana imi amortesc pometii fetei,dupa care imi amintesc ca-mi zvacnesc talpile de la stat teapana intr-un singur loc.
Vine si momentul in care schimb locul cu colegul meu,regele rock'n roll-ului-Elvis- unde stau la rafturi incercand sa conving lumea sa se dea cu spray si sa le deschid ochii ca,pe langa parfumul pe care o sa-l degaje,o sa poata participa la tragere la sorti pentru o consola Wii la care ma joc eu acolo si dau din maini ca descreierata.
In principiu pare okAzi de exemplu a fost zi de gravide.Astept ziua de maine sa vad ce categorii de oameni se perinda p-acolo cu cosurile pline si bonurile cat un sul de hartie igienica.Pe maine ;)

Un comentariu:

joe spunea...

moaa...te joci la Wii, te vizitez si eu daca ma lasi sa ma joc