BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 3 mai 2009

Buf se stinge :((


Istoria vesela a hamsterului meu care mi-a fost aproape 2 ani de zile...zile in care il tineam in pumnii mei plangand si doar uitandu-ma la el ma inveseleam,toate astea se apropie de sfarsit.
Cei care isi imagineaza ca o "chestie" atat de mica poate fi nesemnificativa,se inseala.Mi-a fost cel mai devotat prieten dar acum il vad ca o fantasma,chemuit in cusca si cu ochii ca niste bobite negre,luptand cu boala care incet incet il rapune.
Incerc doar sa ma impac cu ideea ca intr-o zi el va disparea din peisaj,cand nu va mai avea cine sa-mi alerge pe birou sau sa-mi roada bluzonul.
Sunt trista pentru ca-mi pierd cel mai scump lucru avut in acest moment si pentru ca nu am nicio putere ca sa-l avut sa-si continue drumul alaturi de mine si sa ma faca sa zambesc cu fiecare miscare dragalasa facuta de el.
Pana la urma, oricine ajunge acolo asa cum orice poveste are un sfarsit.

2 comentarii:

joe spunea...

he's going to hamster heaven now...

THEO spunea...

ah.. that's cute, and sad .. am si eu hamster (pitic), abia l-am luat, sunt funny creaturile astea